Tuesday, September 28, 2010

ANTOLOGI PUISI STONED

I. MEREKA LELAKI BERANI

Mereka lelaki berani,
cakap itu cakap ini bilang itu bilang ini maki itu maki ini hambur itu hambur ini ini k*te itu k*te ini,
sebab itu sampai sekarang tarafnya tak pernah berubah asyik dicarut orang, "BABI!"...

Biasalah,
merekakan lelaki berani...

II. AKU ANJAKKAN 'JANGAN'

Jangan pernah berkata semua orang sama,
kerana di sini ada seseorang yang sedang terlupa...

Dan jangan pula pernah berkata semua orang ada beda,
kerana kita di sini bukanlah apa-apa, cuma BUKAN APA-APA...

III. SEDANG TINGGI...

Buat peneman malamnya,
aku cuma segelas milo yang membuatkan dia cirit-birit esok pagi...


Nota Kaki Metal Lagi Gua Ni: Sekadar gambar hiasan. Sengaja gua letak gambar antara yang paling baru dan huduh gua untuk mengelakkan sesetengah pihak yang menyangkakan penulis blog ini sudah mati, ataupun badan dah reput sebab asyik terbang...Hahahaha bavi!

Gua nak sangat palitkan cerita tentang rakan-rakan sekelas gua (budak-budak ni baek gila ngan gua...), tapi selalu kalau gua ceritakan kat blog ni tentang orang-orang, mesti nanti ada masalah...Hahaha, bukan kepercayaan khurafat lah, cuma gua malas nak upload gambaq mereka yang sangat suka bergambar hahaha...

Gua dah kembali bermusik. Gua di posisi gitar utama dan komposer ecewah...Nama band AN NAAR yang bermaksud neraka hahaha. Genre memang pure black metal, ala-ala old-school Darkthrone tambah old-school Impaled Nazarene...Ada budak-budak ni yang nak sangat band, ajak gua, so gua belasah ja...Bosan ngok hidup kat sini, ada band tenang sikit...

Rawk on n stoned! Hahahak!

Gua dah siapkan tiga lagu. Budak-budak ni cakap dah jadi untuk rakaman demo pertama...

p/s: dia cakap, "reput kang badan tu..."hahaha...