Thursday, August 18, 2011

IRONIK (SATU PENYEMBELIHAN PARADIGMA)

"...Suatu ketika dulu:

Acap kali sebelum lelap aku liwatkan
mimpiku sebagai seorang satriawan yang
bisa memenggal kepala raksasa dengan pedangku...

Namun kini di bantal gebu itu:

Aku lebih taksub melancap ejakulasi mimpi
sebagai seorang lelaki yang punya permaisuri dan
putera juga puteri manis dalam tatangan tanganku..."




p/s: Zaman kanak-kanak juga zaman remaja
gua sudah hampir menerjah ke frasa dewasa :)

p/s/ass: Gua suka sangat budak kecik! Oh, dulu
gua benci amat dengan mereka. Mak gua gelak
bila tengok gua bersusah-payah mahu mendukung
anak saudara gua yg baru berusia beberapa bulan.
Keras siak tangan gua, aduhai.

p/s/asshole: Gua sudah jarang membaca sekarang.
Dulu, seminggu tiga buku sekurang-kurangnya. Haih...