Saturday, December 24, 2011

DEWASA, AKU TIBA

Bila kita lihat satu paksi, kita MESTI lihat sebetul-betulnya.
Dewasa, ayuh gua cabar lu berdansa.

*lelah nfas seketika*

Sumpah gua tak tipu,awal kedewasaan ini mungkin hasil dari pengakhiran keremajaan dulu. Gua puas. Gua seronok. Gua benar-benar merasakan nikmat hidup sebagai manusia.
Mungkin ada yg bilang gua tutp semua buku lama.
Mungkin ada yg bilang gua seorang yg melupakan.
Mungkin ada yg bilang gua celaka besar.
Pergi mampos.
Gua tahu gua buat benda yg betul.
Dan gua berjuang untuk itu.

Gua berjaya lunaskan semua janji gua.

*Demonic hand-horned sign gua bagi!*

Ok.
Gua raa gua nak kembali menaip panjang-panjang.
Tp bukan kali ini, gua tengah stim sikit hahaha.
Oh ya, konsep dan format penulisan mungkin berubah.
Sebagai contoh:

"gua tak tahu kenapa gua tak boleh formatkan font. Civai."

Ini mungkin permulaan baru hidup gua :)

Gua bangga dengan apa yg ada sekarang.




Nota kaki: Kredit buat Syafiq Suin, Angah, Benjo, Akim, Fiq, Ali, Caca, Ary, Sepol @ Bob (Gang Mafia. hahaha), Ngut, Jab, Aida, Kecik TPT, Totis, Budak-budak Badminton Extrajoss, Bos Nas, Gawat, Dira (Sori sangat), Classmates gua yg gojes, dan beberapa individu yg tak tertaip di sini.

Terimakasih!