Monday, June 9, 2014

LIMA TAHUN YANG TERSIA

"..dia hadir di saat
aku hilang segalanya,
dia di depanku
kala aku sendiri kehilangan..

Tuhan
demi dia-

Kembalikan aku kepada aku
Kanku hadiahkan dia satu-
satunya punya aku ...

Dgn hati sebagai Taj Mahal- ke syurga.."





Maizatul Nashiha Sakina.
Nama pertama dan terakhir
Dlm blog ini. Juga hati ini.




Nota kaki: Dulu gua pegang teguh 'dengan sayang, semua jadi'. Dan dulu juga kemudiannya gua buang jauh-jauh untaian kata tu. Gua lali dgn cinta..

Hinggalah Tuhan tunjukkan kuasa-Nya, gua kenal cinta..

Ianya satu keajaiban dlm kegelapan. Sumpah. Lu pernah terbaca susunan emas berbunyi 'kesetiaan seorang wanita diuji bila jejakanya tiada apa-apa dan setianya seorang lelaki bila dia punya segalanya'? Sayang...tak sangka Tuhan ujimu awal.

Kamu berjaya, Sayang... :) Aku berbangga punya kamu..

Gua pernah buktikan dulu bahawa gua adlh pencinta paling setia. Sayang, lihat...

Kanku buktikan sekali lg selamanya..