Friday, May 14, 2010

AWAT LU HENTAM GUA?

LU HENTAM GUA? Terimakasih hee...
"...obses nak mati..."
Hee, gua terasa amat, SANGAT TERASA...

Gua mintak maaf kat lu kalau sebelum ni gua ada buat salah dengan lu, walaupun jujur, gua rasa gua langsung tak pernah SENTUH lu, inikan pulak gua buat taik...kan...?
Mintak maaf eyk...

Ni kali pertama gua 'obses nak mati'...
Lepas ni gua tak buat dah...

Hee, terimakseh untuk nasihat itu...
Tapi gua bukan BAHAN UNTUK DIKETAWAKAN...

Nota Kaki Dari Selatan Ke Utara: Baru sampai Pondok Usang Beratap Zink yakni syurgalara gua...


Terimakasih kepada Bal n Bulat yang amek gua pagi-pagi kat terminal, siap sempat mancing lagi budak2 ni...Terus ke tempat kerja mak, rindu...
p/s: Walaupun aku loser,
atapun sekadar bertepuk sebelah tangan,
tapi itu yang aku pilih...
Dan aku tak menyesal pun...
PIS ROK N ROLLLLLL!!!!