Friday, May 7, 2010

TARIK, TOLAK, LAHIR, BUNUH

Terima kasih...
KAU yang tarik aku...
KAU tarik aku untuk menolak dia...

Terima kasih...
KAU lahirkan dia...
Dengan membunuh aku perlahan-lahan...

Aku baru sedar...
Hee...

Adam Dan Hawa sedang berpicisan...

Nota Kaki Dia Yang tutututttt: Tak mengapa, benda macam ni dah acap kali aku rasa...Kau dah pernah buat pun sebelum ni...Aku ingatkan aku yang salah, tapi cuba lihat persekitaran, semuanya dah tak sama...Jadi, aku konklusikan bahawa KAU YANG SALAH...

Aku baru habis menduduki kertaspeperiksaan Transport N Environment, kertas yang paling paling paling stress untuk sem ini...Bak kata Encek Pungut, " nasib baek Islam laknat umatnya bunuh diri, kalau tak memang aku pun dah buat macam tu..."...Hahahak!

p/s : Ini pula untuk orang lain, 'lelaki',
tau tak lu sedang cipta
monarki dari lu punya daki
bontot kiri...