Saturday, July 24, 2010

SYULING EMAS PULANG KE MEDAN

Gunting, kertas timah, botol, dan haruman syurga serta mimpi sekilas...
Jika benar semalam sudah terlepas, maka benarlah hari ini aku masih bernafas...

Nota Kaki Bersepatu Tai-Chi: Aku memang tak suka tempat ni...Entah kenapa banyak manusia yang suka berada di zon materealistik ni...Nak cakap aku kampung, cakaplah...Aku memang kampung ok...(sambil menyayikan lagu 'Awang Trasher' dendangan Wings..."Awang datang dari kampung, dari kampung dia datang wowowo...").

Terimakaseh kepada teman rapat merangkap tunang songsang (hahahak!)aku di sini, Syafig Tunner yang membela makan minum aku yang tak menentu...Terimakaseh amat...Juga kepada Encek Gawat (selalu tanya khabar...Thanx bro...), Cek Aida (sebab sudi melepak gelak besar macam dulu...), dan Encek Jablon (pesanan ringkas lu hampir buat gua menangis...Terimakasih banyak bro sebab ambil berat...). Gua dah nak mati kat sini, tapi ini bukan kali pertama gua mati, so dah lali :) ...

Jangan takut teman-teman, aku masih black sabbath lagi ni hahahak...Kepada mereka yang nak sangat tengok aku ada gadis (Encek Gawat terutamanya...Hahahak!), berhenti berharaplah sebab motif aku kat sini adalah untuk ROCK N ROLL hahahak!

Carta PanasFM Minggu Ini: Cracked Brain (Destruction), As It Was As It SoonShall Be (Exodus), Trouble Is A Friend (Lenka)...

p/s: No more chemicals, mate...only herbs hehehe...
Bosan ngok kat sini, so terbang la...