Wednesday, January 12, 2011

AKU PERNAH RASAKANNYA # 2

Aku orang yang berkias,
sekilas wajahmu itu dapat aku tangas...

Yang membezakan kita adalah,
kau lebih jujur dan berlakukata lepas...

Kehadapanmu lelaki,
bukan semua bumbung lantainya sesuai dan kemas...



Nota Kaki Terpijak Taik Lu: Gua faham amat, dan gua turut bersimpati. Tapi, inilah hidup, mungkin...Dulu gua tak rasa perbezaan cara hidup dan corak pemikiran membuatkan manusia tak mampu bersama. Tapi, selepas apa yang gua lalu, gua rasa memang perbezaan adalah dinding yang memisahkan. Bro, cubalah bertahan, gua boleh, takkan lu tak...

Cuma satu yang gua gusarkan, gua takut pihak di sana berkata ini satu pembalasan dendam. Tapi percayalah, tiada langsung istilah itu. Gua tahu sukar untuk lu CUBA, tapi dari sudut hati hitam gua ini, selagi kita masih muda, kita dihalalkan untuk MENCUBA...


Carta PanasFM minggu ini: Safe In New York City (AC/DC), Bang Your Head (Twisted Sister), Rock Out (Motorhead), dan Forever And One (Helloween)...Perght, dah lama gua tak buat carta lagu kat blog ni.


p/s: Benar, gua sudah bosan
dengan semua...

Juga, gua bosan dengan diri
sendiri...