Saturday, January 15, 2011

PUTARAN JAM SIANG DEMI MALAM

"...Selama bulan bisa berdansa dengan malam, selama itulah matahari bisa bercumbu mesra dengan siang..."

Nota Kaki Bersepatu Koyak: Dua hari lepas, pertama kalinya gua terbabit dalam kemalangan jalan raya. Bermula dengan seorang perempuan bodoh yang tak tahu menggunakan lampu sisi menyebabkan gua hampir melanggar kereta si bodoh itu, tapi pergerakan spontan dibawah situasi panik menyebabkan gua berjaya mengelak tapi terus merempuh kereta orang lain (bro ini agak baik, alhamdulillah...).

Dan gua terpaksa mengeluarkan duit walaupun gua memang tiada duit untuk membayar kos kemalangan...Dengan kaki sakit bengkak sebab termasuk dalam rim tayar lagi...Bavi...

Oh, terimakasih amat kepada Encik Syafiq dan Cek Efa (kenalan baru...) yang menjadi tok guru mengajar gua meluncur ais (ice skating lah ngok...). Cek Efa siap meyorong gua dengan memegang pinggang gua sambil membebel, "kaki tu stabilkan, balancing kan kiri n kanan, blablabla...hey, jangan asyik gelak! fokus!". Ingat gua ni budak kecik kah? hahaha...Hari yang cantik...

p/s: Gua sekarang memang
betul-betul berdiri atas
kaki sendiri...
terimakasih, pengalaman...

p/s/ass: Sori, Gorgeous...
gua memang seorang yang
kuat cemburu...
sori...