Sunday, March 27, 2011

DARI LANGIT SEGAMAT KE SHAH ALAM





"...Bintang-bintang sebenarnya bertaburan,
cuma aku yang kerabunan..."





Nota Kaki Berseluar Askar Separa Lutut: Tuhan ciptakan kita untuk bertemu orang-orang, untuk saling merenung mata, selalu ada halawa di telinga, bersentuhan, berbicara tentang itu dan tentang ini, menjadi sejadah tawa bila kita rasa kita tiada, untuk ada bersama ereksi yg terdaya...

Dan, Tuhan telah tentukan gua untuk bertemu lu semua, guys :) ...

Terimakasih untuk semua. Hari-hari berkeluarga dengan lu semua, hari indah yang mustahil untuk tidak gua palitkan di lampiran ini, lampiran Diaridosa...

Gua ini cuma satu sekah yang sudah jatuh, tiada apa lagi untuk dimegahkan...Terimakasih kerana membawa gua bersandar di dinding bersama...

Terutamanya untuk En.Pungut dan En. Jab... :)



p/s: Gua takut satu hari
nanti rahsia itu terbongkar...

Dan gua sangat-sangat tahu
tiada siapa yg akan sedia bersama
dengan seorang yang bergantung
dengan supplement...