Saturday, July 14, 2012

FRASA KE LIMA MUNGKIN # 1

"..
Aku sedang
menulis dengan
jasad seorang realist.

Tp hatiku sendiri
menangis tidak mahu
lagi menjadi idealist.."


Nota kaki: Maaf gua sedang menulis dalam keadaan tak stabil sekarang. Tapi tapi, haha gua nak ucapkan terimakasih kepada semua yg bermakna tak terharga bertakhta emas terukir berlian yg ada dalam frasa gerbang kedewasaan gua. Gua sentiasa ada kat hati lu yg tengah baca sekarang ni. Yearght lu. Itu tanda lu pernah ada dalam frasa hidup gua. Terimakasih amat.

Oh, kepada member penulis di Paksi Fakta, tolong email gua username dan password, boleh? hehe. Gua lupa la. Sori sori.


Sekadar gambar hiasan. Baring guling-guling di lantai
orang lebih baik dari di lantai rumah sendiri?


Gua pergi dulu. Maaf, tergesa-gesa sikit. Banyak kiranya tp biarlah jd perpustakaan hati gua saja. kan? Hahaha. Civai. Ok maderfakers. Rock on \m/

Hari depan itu sakit.
xOxO.