Wednesday, July 18, 2012

TUHAN, PELIHARALAH KEMULIAAN DIA

"..Sudah aku bilang,

yg kelak dia akan berhijab
dengan sendirinya.."


Nota kaki: Ini post selingan. Gua tak boleh tunggu lama, maaf. Semua benda berhijab asbab, bersujud sebab. Orang cakap gua bodoh, bangang, apa benda lagi lah, tp sikit pun gua tak pernah ambil pusing. Dah banyak tahun paranoid, sikit pun gua tak menyesal. Itulah satu-satunya yg mampu gua buat utk buktikan yg gua adalah pencinta paling setia agung abad ini.

"Jangan jadi gadis baik lg, tp jadilah wanita yg baik"

Gua pun tak tahu blog ni dah jadi blog apa. Civai. Tp nanti kalu gua mati, bolehlah guna blog ni utk filemkan kehidupan gua. Hahaha.

Sekarang, gua lebih senang bercuti ke tempat yg tadak orang. Lagi kurang atau langsung sifar orang, lagi gua tenang. Gua dah bosan jumpak orang dan orang-orang.