Sunday, December 22, 2013

AKU PENIPUAN

"..ada sesuatu di balik rahsia:

Ianya penipuan.."


Nota kaki: lu akan kecewa apabila memberi. Kerana fitrah manusi mahukan satu galang ganti atas apa yg diberi.

Gua tahu gua mungkin sekadar galang ganti. Tp tak mengapa. Gua sering begitu sembunyi di blk tak mengapa..haih.

Rutin harian yg melecehkan tp sekurang-kurangnya membuatkan gua sedikit sibuk dari berdepan hipokrasi.

Malas betul gua mahu berfikir. Gua terlalu percayakan satu kepercayaan dulu hingga rosak hati gua sekarang. Dan sekarang hanya ada satu percaya sahaja.

Oh ya bercakap berkenaan impian, perasan tak kita lepskan terlalu banyak. Semakin besar semakin terlupa kita.

Sebagai contoh, terlalu byk yg gua ingin kongsi tp gua terlupa gua ada hati. Baik gua kongsi dgn hati gua sendiri.