Saturday, December 14, 2013

FRAGILE

"..nyawa manusia setebal kabus:

Yg enteng polos apabila cuba direngus.."


Nota kaki: Abah masih tidak stabil. Masih dibawah sesi radioterapi sebelum kemoterapi. Yang Maha Segala ada, itu yg gua percaya.

Gua sudah hampir kehilangan segala-galanya. Sama seperti dulu yg bezanya sekarang gua sentiasa tersenyum. Jika dulu kala dihimpit dunia erat, tiada lain selain meracun diri. Gua semakin kuat kiranya. Rocker tak pernah mati.

Gua tinggalkan kekuatan gua, si dia cinta pertama juga terakhir gua mudah-mudahan, demi masa depan bersama. Tak lama sayang, sikit saja lg..

Gua pernah kehilangan banyak puteri cantik yg penuh dgn kasihsayang kerana bodohnya gua. Tetapi kali ini, bkn lg puteri malahan si rusuk kiri gua..

Jika rockstar ini mati, kuburkan dia dengan penulisannya.

Rock hard. Rock on. Live fast die young \m/