Saturday, April 11, 2009

MENGETUK PINTU SYURGA

Sudah ketemu pintu syurga!!!
Perjalanan yang amat jauh kiranya dan itu antara faktor penyebab aku jarang pulang....
Terima kasih kepada dua dos tambahan, penenang aku waktu perjalanan...
Kapal terbang hijau dan 'Kamu'...Heee...
Sampai di Butterworth pukul lima pagi gamaknya...
Datang Unser hijau PHA,oh itu bukan..
NAZA hijau PHA nah, itu abah!!!Itu mak!!!
Acara cium pipi, peluk-memeluk, dan lain-lain lagi pun bermula...Huhu...

Laila Najihah asyik ikut aku, mahu melepas rindu sedari pagi hingga tadi dia lelap...
Kamu comel, manja amat...
Jadi mana mungkin aku tak bersama kamu, kan...?
Ammar, Aliff Wafi dan Auni Hartini masih belum mahu bergusti dengan aku...
Malu mungkin, sudah lama kita tak ketemu...
Fatin Faqihah pulak asyik tayang fon baru...Hoho, nanti aku curi...
Tok mau buat sambal belacan kesukaan aku esok...Hoho lagi...
Abang aku, Saufy, tak balik...Banyak tugasan katanya...
Hah, ada penambahan dalam bilangan ahli keluarga besar ini...
Abah ada bela satu ekor anak monyet...
Abah cakap namanya 'Pelam' sebab ambil dari pokok pelam...
Comel jugak monyet ni, warna kelabu masih kecil...
Asyik sangat duduk di riba abah...
Woi Pelam, jangan rampas abah kami!!!
Nanti aku palitkan gambar si Pelam...

Tadi, rindu aku sama Pali terubat...
Pergi Sungai Petani, Kedah, dari Butterwotrh semata-mata mahu makan cendol...
Aku ada beli topi baru...Kata Pali, nampak jahat...Hahak!!!
Angah dan Syammen tak balik, jadi agak suram...
Esok mau tonton wayang dengan Pali...

Aku mau lupa semua masalah di kampus...
Aku memang tak suka sangat berada di sana...
Jadi, dalam tempoh lima hari ini, KASI PECAH LARGHT!!!


p/s : Tiada lagu untuk dilayan sebab aku bukan dalam
kebosanan...Abang aku dah punya marka@ awek baru...
Hoho, comel gak bakal kakak aku ni...