Wednesday, April 15, 2009

RAWK N ROLL TOK WAN HANG!!!

Sebelum kembali untuk dikuarantinkan, agak meriah cuti aku kali ini walaupun sedikit suram...
Bersama Pali melakukan 'angkara', lalu tonton 'Fast And Furious'...
Kalau dulu aku amat meminati Jim Carrey tapi tidak lagi sekarang...
Vin Diesel macho amat orght!!!!Aku minat kamu, Vin Diesel!!!
Pali pulang awal, aku jadi sunyi...
Ambil Syafig Suin @ Taik @ S.S. Tunner pagi buta...
Maaf, abah aku mau guna kereta, yang lagi satu mak aku mau ke meeting, motor abang aku tinggal di Shah Alam...
Jadi terpaksa ambil hang dengan motor jiran yang ngokngek...
Ke rumah Bal sebab dia sakit, mau ketemu aku...
Jadi dengan penuh rasa kasih, aku pergi...Huhu...
Tadi , pergi ke pantai, tempat kerja Pecon, John, Pak Yat...
Borak panjang, rokok berbatang-batang...
Arght, ni klimaks...
Aku ada teman Syafig Taik pusing-pusing Penang untuk siapkan tugasan akademiknya...
Berteman kamera Nikon beliau yang kalau aku jual dah boleh beli satu set drums baru...
Motif, struktur-struktur bangunan lama...
Dan dengan rasa rendah dirinya, aku baru sedar yang aku masih banyak tak tahu jalan-jalan di Penang walaupun aku selalu ke situ...
Kami pusing habis jalan belakang yang popular dengan nyah dan kawasan pelacuran (hoho...),
kawasan yang seakan-akan ropewalk mini, pub-pub yang klasik dan macam-macam lagi yang tak mungkin pelancong tahu...
Akhirnya, isi perut kat Line Clear...
Sekarang lagi berkemas mau pulang...Erm...
**Syafig Taik tak suka bergambar walaupun dia seorang juru gambar...

p/s : Setiap kali balik Penang, muka aku akan penuh
dengan 'Jururawat'...Hehehe...Lagi satu, badan aku dah
macam penghidap anoreksia nervosa dah...Haih...