Sunday, February 20, 2011

SIAPA CAKAP GUA TAK ADA BAJU WARNA LAIN SELAIN WARNA HITAM?!!!

Memandangkan komputer riba peribadi gua sedang menghadapi monopous akibat lonjakan usia (laptop gua rosak, bavi...), jadi inilah gambar-gambar yang masih dara yakni masih original. Terimakasih kepada Encek Relee, selaku ketua projek dan semua yang bersama...

"Apa nama tempat ni? 'Terkencing'? Apa pelik sangat namanya ni...", kata salah seorang yang mengalami masalah pendengaran...Hahaha! Terimakasih teman-teman untuk hari yang meriah...



Work terbaik menurut mata gua. Hasil
sentuhan Encek Apan Zina Hati.








Terimaksih kepada mamat gay
berdua ini: Encek Relee & Encek Syafiq.


Orang kecik, memang comel, kan Relee?Kan?kan?



Dan ini wajah paling comel menurut
hawa nafsu liar gua...




Terimakasih kepada semua. Gua wakil Persatuan Kutu Bersatu (Gua, Encek Syafiq, Encek Relee, Encek Apan, Encek Usop) berterimakasih kerana memberi kami ruang untuk berhibur bersama. Dan maafkanlah kelakuan tak senonoh kutu-kutu tersebut.












"...Hey, TEMAN...

..Kalau kau berada di puncak, mahu terjun ke tanah,
aku takkan melarang atau marah seperti kawan-kawanmu.
Aku akan setia menunggu di bawah...

Kerana mungkin itu caranya aku bisa mendekatimu, semula..."






p/s: Gambar dirakam sebelum
tisu di bahagian buku lali
gua terkoyak...

Bala, bala...