Wednesday, April 20, 2011

PERCAYALAH KATAKU INI


"...Dengan sayang, segalanya mungkin..."


Nota Kaki Kian Tidak Skinny: Bro, cuma ada dua pilihan di situ: 'move on' atau 'stay'. Kalau lu kuat, 'move on', dan jika lu berani, 'stay' saja. Dan jika soalan sebegitu yang ditanyakan kepada gua, gua akan cakap, "move on". Namun jika lu tanya apa yang gua lakukan sebenarnya, gua cakap gua "stay". Walaupun sendirian, bagi gua, memori-memori dulu lah yang memapah lu berdiri untuk senyum meludah realiti... :) tapi gua yakin amat lu boleh my fren...! rock on!

Dan di sebelah satu lagi, gua minta maaf amat kerana mengunakan memori-memori indah kita dulu untuk dikongsi bersama-sama mereka yang dipeluk akan kesamaan tragedi... Gua aku akui, gua tak mampu 'move on', gua tak mampu pergi...

oh yearght, sudah masuk minggu peperiksaan akhir semester. Gua akan cuba apa yang termampu dilancap untuk berjumpak lu, finals fucker...hahaha...Tapi gua takut amat dan sangat tak yakin...Semester ni sangat tunggang-langgang, mungkin untuk dapatkan seperti semester lepas pun masih kesamaran....bavi...




props: Kechix n Alya (sumpah, pasangan yang tersangat-sangat sweet yang pernah gua jumpak...abang and kakak RPG gua ni...hehehe...) dan Maler and Kak Lily (maler pun bro RPG gak, penumbuk kuat ni hahaha...Kak Lily pulak housemate ALya, hot gila bab hahaha...).

Latar Tempat: Sekitar Melaka.
Latar Masa: Sekitar semester lima gua kat Segamat.
Waktu: Sekitar 1230-1430 (outdoor).


p/s: Gua menggeletar beb diapit
dua jelitawan...

p/s/ass: Betul, gua dah ok... :P

p/s/ass/asshole: Ha, header baru
diaridosa ini ala-ala gothic sanctuary
sket...Zaman sekarang zaman bercinta,
namun gua tetap kat sini...