Thursday, May 19, 2011

AND LOVE IS GONE AT ITS OWN FUNERAL

"...REVENGE is the greatest thing I've ever had, but FORGIVENESS is much higher than that..."




Nota Kaki Masih Bell-Bottom: Potongan ayat di atas tiada kena mengena dengan gambar-gambar di bawah ini. Aduhai, tetiba saja gua rindu kat dua orang best buddies gua ni, Akim n Fiq...Ni antara gambar gua bersama mereka. Mungkin kita tak bersama 24 jam sehari, tapi di setiap minit kita bersama, adalah minit yang indah bagi gua...

You guys bring me lots of fun, and thanx sebab buat gua rasa dihargai... :)










Yang tiga ini gambar pure tak diedit yang gua amek dari album foto FB si Fiq n si Akim...Hehehe...




Hari terakhir sebelum Fiq balik, gua rasa sangat seronok lepak dengan kalian...Sesi makan popiah bersama-sama.. Hahahaha...