Monday, May 23, 2011

BAIT-BAIT DARI JENDELA

Sekadar Gambar Hiasan. Cuma nak ckp (tenangkan diri hahaha) ni gambar dari sebahagian ahli komiti OPEMS :) Gua sekali la cibai, lu ingat gua ni apa malas sangat...?!



"...Jangan bersedih, seperti mereka, kau ada kami :) ..."






Nota Kaki Beralas DR. Martens: Terimakasih utk my only one soulsweaper Pali sebab ada di sisi menyanyikan 'lullaby' tentang realiti dan my best buddy yg selalu cakap cumil (hahaha) Fiq sebab melukiskan 'mimpi' yg hakiki di kala gua tenggelam dalam kelam :) may god puts a smile upon your face, forever, guys...


Minggu ini minggu yang celaka, rasanya. Gua rasa tersangat-sangat down. Gua ni bukan pencerita tapi terimakasih sekali lagi Pali dan Fiq sebab prihatin, faham, dan ambil serius pasal gua... :) Jangan takut, gua ni cepat kebah hehehe...

Gua rasa bodoh berada di sini, intersesi apa jadah...


p/s:Klu betoi yg td itu dia,





oh tuhan gua rasa sgt bertuah :)





moga ketemu lg...