Sunday, February 5, 2012

AKU CARI JASADMU DI TOKO BUKU

Diaridosa inilah toko hati gua.


Nota kaki: Gua nak menulis tapi gua letih. Kekangan masa dan banyak lagi halangan.

Terimakasih sangat-sangat kepada Syafiq Suin dan Benjo kerana sokongan yg tak pernah putus. Kita satu, kita keluarga :) . Kepada seseorang, you, i mintak maaf. I tak boleh pergi. Hati itu bukan senang-senang boleh dipaksa, kan. Terimakasih juga kepada senior-senior department yg baik amat. Terimakasih kepada semua yg masih percaya akan gua.

Dan kepada sahabat gua Aida Nabila, kuatkan semangat ya. Rintangan awal di pintu dewasa, bersabarlah eh. Apa khabar agaknya buddies gua si Akim dan Si Fiq? Sihat-sihatlah hendaknya sentiasa ok.

Sekadar gambar hiasan. Gua palitkan sebagai bukti yg gua masih hidup. Hahaha. Hidup ini adalah seperti sebuah buku, berbeza jalan ceritanya mengikut acuan penulisnya :)