Sunday, February 19, 2012

CATATAN CINTA DARI GUA

"..Waktu tu. Saat tu. Detik itu.
Aku ingat semuanya lagi.

Di depan aku. Di depan pandangan mata aku.
Yang ada adalah sesusuk tubuh, anggun. Aku terpegun.
Ciptaan tuhan itu.

Aku ingat semuanya itu.."

Nota Kaki: Ramai yg salah faham berkenaan itu. Tak pernah gua buka semua, kan :) . Gua betulkan di sini. Gua tak tahu kenapa. Tiada siapa yg boleh mengantikan posisi itu.

Gua pernah berjanji padanya gua akan kembali, itu yg gua turuti. Gua cuma seseorang yg berlagak rockstar, berkonon-konon ganas.

Kepada seseorang, gua memang tak mampu. Mintak maaf ya. Benar, dengan rasa rendah diri sekali.

Terimakasih Benjo sebab sudi dengar kisah gua yg gua sendiri rasa malu dan rendah diri bila bercerita. Terimakasih :) . Rindu sangat dengan Syafiq my sleeping partner. Baru sehari lu kat Rome gua, Benjo, ANgah dah rindu sangat ni. Haha.

Kepada seseorang yang menjadi watak dalam petikan di atas, gua palitkan gambar terbaru gua. Hehe. Gua dah berubah kot. Haha. Dah jarang pakai seluar ketat sekarang, betul. for sure, tadak apa yg diharap asalkan terus senyum eh.

Gua nak poyo cintan sikit malam ni. Hahaha. Gasak pi la.



Ni masa kat Guangzhou :)