Monday, January 26, 2009

SELAPUT MEMBALUT

Masalahnya, aku hilang konsentrasi sewaktu di kelas. Sebagai alternatif, aku memang kebas punggung duduk belajar berjam-jam di bilik. Terima kasih kepada Pulai yang banyak membantu. Gambar di bawah adalah dekorasi di meja tempat aku belajar sewaktu semester tiga. Kalau di rumah, aku tempekkan banyak poster band dan semestinya poster As-Sahar (Casus Lucifery.) yang menjeling aku belajar. Tapi, bilik aku di kolej, aku rembat apa saja iklan yang ada di ruang kolej mahupun kampus untuk ditampal. Bosan larght kalau dinding tu putih ja.
Yang menjadi kewajipan sewaktu belajar, rokok Camel 14s atau Winston berbatang-batang, Hot Chocalate, dan semestinya laptop yang kuat memutarkan lagu, metal medium utama! Erm, aku tekad semester ini aku nak buat kejutan untuk keluarga aku, Naterah Binti Marzuki terutamanya. InsyaALLAH...