Thursday, January 1, 2009

SASARAN KEJITUAN

Oh, aku sekali lagi ditag... Pernah juga berkali-kali di tag di blog asal aku dulu yang telah lenyap, antara individu yang aku kenang kerana tag aku adalah Cik Ummul (bilaharikubermula.blogspot) kerana aku tak sempat menjawab kerana kesuntukan masa... Hahak!!! Kali ini aku ditag oleh senior aku yang paling aku senang berborak bersama, Gawat The Homonculus Skater (xbudaknakalx.blogspot)! Cilanat betul orang tua ni... Hahahak! Baik, aku mulakan sekarang...
1. Do you think you're hot?
* Oh hellyearght!!! Of course, TAK....
2. Upload your favourite picture of you!
* Err, comin' soon... Maybe...
3. Why do you like that picture?
* I've no idea bout it... Comin' soon...
4. When is the last time you ate pizza?
* Last two year, wif my ex-mermaid... But i hate pizza... Yearght, I do...
5. The last song you listened to?
* Hail!!!! 5 minutes ago... 'Destituisi Menuju Mati' by 'Siksa Kubur'.... Metal will up ur ass!!!
6. What are you doing right now beside this?
* Always thinkin how to attract Her... admirerrrrrrr...... Hahahk, tak metal langsung...
7. People you tag :
* Err, nak tag hang balik boleh ak...?
- Angah.
- Syammen.
- Illiana.
- Ummul (rasakanlah!).
- Pulai.
8. Who is number 1?
* Absolutely, NATERAH BINTI MARZUKI... My darkest majesty, my mom! My family too...
9. Say something about number 5?
* Oh, i dun noe much bout Her, but i love every single sin of Her...
10. How about number 4?
* They are great! My ex-blastin budak-budak sekolah S.M.K.D.O.B., Metallers those are keep on haillin'from my side, The hentamcromo skaters yang berlatih macam lancau dengan aku, My 325 roomfuckin'mates, Cik Aida Nabila n Cik Wan Asilah for lend their hands to help me this sem, n the last but not least, Gawat The Homonculus Skater!!! Luv u so badly...By the way, lots more out there...!!!!
11. Who is number 2?
# My fuckin yellowblood sharpshooters (Pali, Angah, Syammen...). Thanks for everythin... They give me lots of sins to keep on struglling... Jampijampibunianseruansangsenggamma...!
Kasih diberi kepada senior kesayangan aku, Gawat kerana masih ingat akan aku yang hina lagi gila ini ( Hang guna manglish, so aku guna shitty english skills... Hahahak!!!). Walaupun tidaklah panjang dan terlalu mencabar seperti yang aku pernah rasakan dulu, tapi ia menyeronokkan...