Monday, December 28, 2009

TESAURUS AKU DAN DIA

i. Monolog Sang mantan

Jika benar bidadari asalnya kayangan,
maka benarlah aku pernah ke bulan...

ii. Semalam

Semalam,
Sang puteri kembali ke kayangan.
Dan semalam,
Tertinggallah sang lara kerinduan.

iii. Tiada Tajuk

Angin malam yang terhembus perlahan bersama senyuman bulan yang menyiratkan kebenaran...
Dan benar aku masih memandang awan...

Nota Kaki Aku Dan Dia : Maaf kepada semua teman-teman (Angah, Pali, Syammen, Bal, Syafiq Taik, etc...) kerana sudah kurang tahap kebangangan aku dalam hidup kita seharian. Aku sedar tapi tak dapat nak kawal...Poyo kan gua ni hahakk...

Antara perkataan yang mereka perasan aku tersalah sebut adalah (aku tak sengaja la cimpret...!):

i. Tembakau = Tembikai
ii. Libas = Bilas
iii. Fucker = Fuckre
iv. Nora Danish= Norrah Jone
v. Butoh la! = Buboh dia!

Aku pun tak tahu apa yang aku tulis ni...Chiow...

p/s : Tengok sana, bintang tenggelam