Wednesday, March 31, 2010

KAMU DADAHKU

Betul, aku tak tipu...
Aku jadi kuat sangat bila berlaku situasi macam tu,
walaupun nampak sangat aku bajet hebat...

Maaf, tanpa permisi aku curi pandang...
Kalau tak selesa, nanti aku cuba tak buat lagi...

Aku cuma mampu berlagak kuat kerana sudah tak berkhudrat...
Jadi, tolong belikan aku kanvas lukisan?
Boleh...?

Nota Kaki Terpalit Taik Kucing : Arghtt! Aku dah tak tahan ni...Macam nak terkam ja...Hahahak! Eksyen eyk...?Hak!

Minggu ni memang cari nahas. banyak gila asgnment, test (testis betoi hahhak!...), etc...Tapi, masih boleh gelak-gelak macam orang gila, ok la tu kan, kan...?

Carta PanasFM minggu ini : Between Piss And Shit We Are Born (Anaal Nakhtrah), Lost (Kreator), Yami No Hikari - E (Balzac), (The Show must Go On (Drop Dead Gorgeous), Tapir Tits (Cock And Ball Torture), Creeping Death (Metallica)...

Tapi minggu ni, kalau ikutkan, aku banyak layan OST drama-drama Korea...Huhu...Snow Queen dan Witch Yoo-hee best orght...Dah tak metal la, dah tua...