Monday, March 8, 2010

HOT CHOC WARNA KUNING

Minah ni banyak mulut, kekadang naik angin juga nak layan. Tapi, sebab banyak mulut tu yang buat dia senang masuk.

Dia cakap dia comel, muka fotogenik, cantik, macam hamster. Dia cakap lagi, "aku nak masuk blog hang, post la gambaw aku...",. Jadi, nah amek hang!!!

Hahahak!!! Nak sangat, kan?

Hahahak!!! Nice ak? Nice lar!!!

Dia ada band, The Boonga, tapi kalau lu tanya dia macam mana nak strumming, dia terus main lagu A man Who Sold The World (Nirvana) dengan bunyi yang sumbang. Tapi, dia cakap dia dah master dengan gitar. Nak juga aku tengok dia sweaping. Hahahak!

Aku lagi suka dia yang dalam versi dua sem lepas.

Tapi, apa pun jadi, kalau ditakdirkan ada nisan antara aku dan dia, dia tetap antara watak penting pembentukan hidup aku.

Hey GEMOK, pis rok n rol! Terima kasih untuk semua. Aku sedang belajar untuk tidak membebankan.

Banyak nak cerita pasal dia ni, tapi...

Dulu masa blog ini membicarakan tentang Hablumminnannas (perhubungan antara manusia), banyak juga cerita tentang dia. Tapi, sekarang sebab blog ni macam dah tunggang-langgang, dah tiada cerita tentang teman lagi.

Jangan kata TEMAN, cerita tentang 3 orang sahabat aku pun dah kurang...