Thursday, March 4, 2010

MENGUCUP PEMBUNUHAN BIDADARI (ANTAGONIS)

Aku lelah disayat bulan, bintang, dan bidadari-bidadari awangan. Aku ponggah disula semua pedang yang bermata songsang. Dan aku sedang berjima' dengan senyuman dari bayang senja, ia membuatkan aku turut tersenyum malu.

Kelihatannya seakan sengaja berkisi...

Maaf, aku julang masturbasi listrik saat ini dari semua yang kamu tinggalkan untuk aku. Aku agungkan mimpi itu dengan beronani dengan lirik matamu yang lalu. Aku akan terus bersenggama dengan makfirat KALIMAH itu, selamanya...

Setiap malam, yang berkunjung tiba cuma bisikan unggas malam yang seakan merintih hiba, angin sepoi yang mengkecamukkan minda, batu-batu kerikil yang dijadikan lantai pembunuhan, 'itu', sambil ditemani 'sedutan akhir' sebelum terkinja-kinja mati...

Menjadi sesuatu yang bukan azali...

Bangun kesiangan, menyaksikan bintang-bintang selatan perlahan-lahan hilang, tanpa apa-apa reaksi sundal dari aku demi medan ini....

"...Hug me once, hug me twice...I'm not the one who cries...
Kill me once, kill me twice...I'm not the one who dies..."
-Little Death (To/Die/For)-

Nota Kaki Bersepatu Saiz Lima : Masih ada...Itukan janji...Di mana-mana saja, bila masa,, seperti yang aku katakan dulu, 'ia' tak pernah hilang...Ingat tau, " maaf dan terimakasih adalah benda paling ikhlas sekali dalam hidup ni..."...

Banyak benda nak kena stabilkan sekarang. Asgnment banyak jugak, dan yang lain-lainnya sama...Aku dah dekat dua bulan asik makan roti ja, nasik pun jamah dua tiga suap sebab nak amek hati teman-teman yang ajak makan...

Masalah paling berat gua sekarang adalah berkenaan 'kebergantungan terhadap kebergantungan'...Aih...

Satu lagi, bila ada orang beriya-iya mahu terajang lu agar lu boleh bangun atas dasar kawan walaupun dulu lu tak nak dan dibuatnya hingga lu mahu diterajang, tapi dia sendiri yang jijik melabuhkan kakinya untuk menerajang lu, sebab lu sedang merahsiakan sesuatu,apa lu rasa?

Carta PanasFM Minggu Ini : Shadowsoul (Imperanon), Binasakan Benih Bidadari (Jasad), Andalusia (Rockers), Deep Water (Charon), What A Wonderful World ( cover by The Ramones)...