Friday, December 10, 2010

ISTIADAT BUAT KERABAT

Walaupun gua tak rasa teruja sangat untuk menghadirkan diri pada hari konvokesyen, tapi hari tersebut bermakna bagi keluarga gua, terutamanya kepada Pn. Naterah Binti Marzuki The Lord Of Beauty kerana kedua-dua anak awalnya berkongsi istiadat (Deg dan Dip) memakai jubah.

Jadi gua palitkan beberapa gambar dalam Diaridosa, diari gua. Ini gambar dalam studio, pagi hari, sebab tu muka gua nampak baik saja. Kalau dah mula panas, berpeluh, memang metal habis muka gua. Tapi gua lagi suka kalau jerawat-jerawat ganas kat muka gua juga terakam sama, baru nampak tulin hahaha..Gambar-gambar outdoor masih ada dalam dslr abang gua. Nanti-nanti gua rajin gua palitkan...



Fatin Faqihah (adik gua satu lagi)
tiada dalam gambar.


p/s: Hisap rokok sambil tengok
satu lukisan indah...