Monday, June 6, 2011

AYAH KITA RAJA RIMBA, IBU KITA DEWI ANGKASA


"...Gapura itu takkan retak selagi darah
yg ada dalam kita sama, darah garuda..."


Nota Kaki Berseluar Paras Lutut: Air dicincang takkan putus, dan gua percaya amat dengan peribahasa warisan orang tua kita :) . Ni abang gua, abang kandung, abang sulung. Dia dan gua mungkin berbeza ideologi, tapi dia tetap salah seorang yang terpahat dalam dalam hati gua. Gua adikmu, dan lu abang gua. Gua bersyukur ke hadrat ilahi untuk takdir ini, Ahmad Saufy Mohd Pami :)

Gua ingat lagi, dulu masa gua kecik, gua pernah kena pijak dgn abang gua ni sebab berebut keropok jajan hahaha...those good old days :)

Dan si jelita dalam gambar ke-2 adalah buah hati beliau. Bro gua ni hot sikit, so banyak gadis melekat tak macam gua hahaha. Tapi, secara jujur, gua senang amat dengan awek bro gua yg kali ini. Kali pertama bro gua tunjuk gambar pun gua dah rasa teruja, tak macam awek-awek beliau yg sebelum ini hahaha.

Gua panggil beliau dengan nama Kak Una. Kepala minah ni gila-gila, seronok berborak sekali. Dan sekarang, dari sudut dalaman, bila Kak Una n abang gua ada masalah, Kak Una akan cari gua untuk sesetengah masalah. Terimakasih sebab percaya gua :)

Gua nak sangat tengok kalian berdua bersama sampai tua sampai ke mati hahaha...Doa dari adik lu yang rawk n roll hehehe...





p/s: Mereka berdua
adalah photographer...

p/s/ass: Olala,sumpah, gua rasa
wajah 'dia' sebijik dgn
'yang satu' :)
tp...hehehe...fb oh fb