Thursday, June 2, 2011

DARI LANGIT SEGAMAT KE LANGIT SHAH ALAM #2



"...SETIA itu adalah hak Yang Maha Segalanya, datang dari-NYA.
Dan jika dalam hati ada rasa setia, maksudnya Tuhan juga bersama kita :)..."






Terimakasih untuk hari-hari bersama. Walaupun ada yang sudah lari dari paksinya, tapi gua percaya yang kita akan sentiasa bersama :) . Gambar-gambar tidak diedit sebagai sebuah penghargaan. Sepertimana yg ada dalam folder, seperti itulah gua palit di sini dan ia membawa makna tersirat: gua tak mau ada apa-apa yg berubah antara kita :) stay unite, bros! (gambar ke-4 tu, satu sudut dalam bilik gua n Ngut masa di sana...gua cukup pantang kalau bilik gua nampak kosong hehehe...). Jab, Ngut, Tortis, Konyah, Woler, Tungau, Cabi, Jeng, Pulu...Gua terhutang budi dengan kalian, banyak :)



Sekadar gambar hiasan. Ni moto pinjam, sumpah hahaha...
masa ni gua botak, gua rasa cool ja hehehe...


p/s: Ganja? tak payah berlagak
hebatlah, tu utk buat tidoq ja...

Oh, sori, gua tak tau lah pasal
benda2 ni, lu kan hebat sampai
nak bukak cerita kat kedai kopi :)