Tuesday, June 21, 2011

KEPADA YANG MAHA SEGALA


"...Jika dada ini terus-terusan sesak dengan penyesalan,
izinkanlah aku bersujud kepada-Mu,
walaupun untuk yang terakhir kali..."


Sekadar gambar hiasan. Serocker gua ni, gua pernah modelling hahaha. Serius, gua tak tipu. Bukan lah fulltime, tapi lama dulu gua pernah jadi subjek foto bagi tiga jurukamera (dua fashion satu journalism) . Terimakasih kepada jurukamera-jurukamera tersebut sebab bagi gua merasa salah satu cabang seni ini.

Gua sangat obses dengan semua jenis seni terutamanya musik dan sastera kecuali tarian. Hahaha, jatuh reputasi gua sebagai rocker yang paling kejam dan ganas ini hehe.

Tapi sekarang dan masa akan datang tak mau lah gua modelling lagi. Badan dan muka mcm gua, mampus kena gelak hahaha.


p/s: Mudah-mudahan big bro gua
Encik Gawat sihat semula seperti
sediakala. cepat baik bro,
nanti boleh skate hehe..

p/s/ass: hari-hari terakhir frasa hidup
gua kat sini dah hampir tamat :)

p/s/asshole: Benar, Diadirosa adalah
satu sudut jujur diri gua...