Saturday, December 6, 2008

30 HARI MENCARI MATI, 6

PENANG METAL TYRANTS!!!! Extreme metal force is hailing from the darkest abyss..
Memang aku dan Syammen teruja..
MISTIK kembali...!
Aku membesar dengan irama gelap dari Mistik dan setelah sekian lama Mistik bertapa, mereka kembali dengan penuh tenaga... Band iringan lain seperti Argonist, Brabazom, Psirosix, Dissectomy, Virus V juga hebat tapi aku datang semata-mata kerana Mistik...Band yang lain sudah acap kali juga aku saksikan keganasan mereka dan ada dikalangan mereka adalah kenalan...
Aku sedikit penat sewaktu sesi Mistik kerana telah mencurahkan semua tenaga sewaktu Brabazom menggila... Aku mosh,bang dan menurun macam orang gila.... Lutut, kaki luka teruk dibuatnya...Yearght!!!
Bro Key @ Arkeyron (Growhler Mistik) yang cool berborak dengan kami... Wah, dia syaithan besar!!!! Hahahak!!! Cik Kam ( pemain drum Mistik) mengamanahkan aku untuk mempromosikan studio barunya di sebelah seberang...
p/s : Terima kasih kepada Hasif (Ex-D.O.B.) yang menjadi photographer
walaupun kamera aku agak susah untuk di gunakan...