Sunday, July 12, 2009

CUBA MELANCAP NIKMAT DUNIA

Buat masa sekarang, ALHAMDULILLAH. Kehidupan yang cuba dikekalkan kelestariannya agak lancar. Walaupun perangai aku agak dibutuhburitkan oleh minda hitam sendiri, tapi teman-teman disini tetap baik hendaknya.

Teman-teman serumah; Encek Kechix, Encek kariPap dan Encek Panjang yang bersama dan kalian memang ok, teman-teman rumah ke-2 di Taman Perling; Encek Pungut (selalu ambil aku di malam hari...), Encek Pulu, Encek Konyah, Encek Awe yang juga ok dan selalu mahu aku kesana melepak dan banyak mengambil berat, budak-budak kolej yang juga tak henti mengajak aku berehat di bilik mereka; Encek Pulai, Encek Koru, bebudak bahagian satu yang berhemah, bebudak kelas D5T2 yang nampaknya benar-benar tak mahu aku kembali ke kelas T1 walaupun aku mahu ke T1, bebudak rumah Encek Melat yang baik juga mengambil berat, bebudak rumah Encek Pucha (Pucha, I do luv u, pliz hit me back...AUW!!!); Encek Akon, Encek Penyok yang selau juga mahu aku ke rumah mereka berlawan nganjeng....TERIMA kASEH!!!

Aku masih punya nilai negatif yang amat tinggi CIBAInya, tapi harap-harap kalian akan tetap bersama.

Sepatutnya, aku dijemput untuk session sebagai bassist (posisi yang paling gua tak suka...Tapi sebab dah lama gua tak main gig, gua macam bersemangat ja...) untuk sebuah band metalcore yang asalnya dari JB iaitu Deona Cart Deluna minggu ini sebagai opening act untuk sebuah gergasi metal yang dibawa dari Sri Lanka iaitu Stigmata (gua selalu dengar cerita tentang Stigmata, tapi tak pernah,tengok mereka memusnahkan keadaan depan mata...Arght, melepas gua!!!) untuk bermain di sebuah persembahan pentas di Singapore, tapi aku tak dapat turun kerana masih ada agenda yang belum terlunas...Maaf yang amat sangat kepada Encek Sessy dan angkatan Deona..Next slot gua try bagi jadi, k...

Juga maaf kepada SAHABAT gua Encek Syammen Gore sebab gua tak jadi nak buat kejutan untuk lu, gua ingat nak turun Seksyen 7 kat rumah Encek Halem sXe lalu terus berjumpa lu...Tapi apakan daya ada aral melintang...

Terima Kaseh dan Maaf kepada semua.

Nota Kaki Busuk : Aku masih tak betul kondisinya, tapi cuba untuk kembali...Dua dan tiga hari ini aku banyak layan To/Die/For (Loveless dan Dying Embers masih kental di telinga...), juga Gorerotted (F**k Her Ass With Glass!!!).