Tuesday, July 28, 2009

SEHARI BERSAMA MALAM

Tak jadi ke Langkawi, kami pusing Kedah!!!

Gua suka p Tanjung Wire @ Tanjung Dawai, boleh borong banyak ikan kering...Yearght!!!Aloq Staq pun seronok...
Bal, salah seorang dari dua KAWAN baik gua...Nanti gua ceritakan tentang Bal, individu yang berbeza amat dengan gua tapi sangat percaya akan maksud PERHUBUNGAN dengan gua...

Ini pose paling seksi dari gua dan Encek Syammen gore. Gua dah tak suka bergambar ganas-ganas lagi, ni semua sebab Maria Ozawa...Ayo...

Terima kasih kepada Cek Farrah (awek Bal...) dan Encek Naim (pemandu pelancong kami...Hu...) yang bersama membawa kami pusing Aloq Staq...Banyak yang nak diceritakan, tapi malas sangat ni, demam teruk pulak gua...


Nota Kaki Capek: Encek Syammen demam terok dari mula prgi hingga balik. Jadi banyak aktiviti termasuk memanjat pokok kat dusun yang tidak disertai beliau...Dan hari ini, gua pulak demam teruk, banyak main hujan...