Sunday, October 18, 2009

RINDU AKU SAMA AWAN

Dah lama kiranya gua tidak bermadah sulaman nanah, berselingkuh bersama jari-jemari liar, mencarut bersembur apa yang gua mahu, dan juga memalit cirit dunia dalam Diaridosa.

Gua cuma kesiangan melewati mimpi yang terekstrak untuk lari dari malam seribu penipuan. Gua cuma kepenatan setelah lama mengayak klimaks pancutan mazi dan mani hidup yang tidak bisa gua ramalkan apa kesudahannya. Gua cuma insan lemah yang tersembam setelah ereksi kemegahan helaan nafas remaja layu tak bertenaga.

Sibuk amat semester ini. Klimaksnya adalah bulan ini.

Ada satu minggu yang penuh agenda, serentak. Jamuan makan hari raya di rumah Cek Awatif teman sekelas. Dinner untuk Transportation Society. Barbeque bebudak kelas D5T2. Open house rumah Pn. Azmawati (gua tak jadi pergi, tapi gua pergi main layang-layang dengan Tuan Putri...Hee...), Jamuan Mari Menterkedarah Kabaret Muda-Mudi di Rumah Papan Gemereh.

Ada satu minggu yang penuh dengan presentation yang menggila, tiga test sekaligus, dan kuiz yang mendesak. Penat ngok...

Dan antara benda paling jujur yang pernah gua buat dalam hidup gua adalah DIARIDOSA. jadi gua tak akan tinggalkan dosa-dosa gua...

Tapi, ada juga dadah untuk gua senyum. Terima kasih....

Nota Kaki Busuk Sebab Tak Pakai Stokin: Lagu-lagu peneman jiwa gua bulan ini...Still Loving You (Versi Sonata Artica...Tapi gua lagi 'gila' dengar versi Scorpion...Tiga tahun gua langsung tak boleh dengar lagu ni, lagu paling sakit bagi gua...Kredit untuk 'kamu'...), Guitar Gangsters And Cadillac Bloods (Volbeat), Fuck The Police (Sodom), Too Old To Cold (Dark Throne), dan Helo Helo Sayang (R.Azmi).