Friday, November 27, 2009

INTIHA SEMESTER KE-5


Rasanya, dari awalan lagi sejak kaki lemah ini mula mengalaskan tanah di sana sebagai sandaran, aku mula hidup dalam keadaan seakan-akan banduan. Aku persetankan segalanya.

Tapi, kini sudah hampir dua tahun setengah aku di sana, sudah tamat semester kelima pengajianku, mula adanya bibit-bibit nikmat seperti mana pelajar lain rasakan. Aku pun tak tahu kenapa benci sangat aku dengannya, tapi itulah...Kekadang masa dan persekitaran boleh merubah segalanya.

Aku masih dalam pencarian mencari diri sendiri. Aku masih terusan belajar walaupun pernah jua hampir rebah. Aku masih berusaha memesongkan corak pemikiran songsang aku ke arah yang lebih segar. Aku berusaha utuk mempercayai orang. Aku berusaha untuk tidak memendam.Aku berusaha membuang segala terjahan negatif minda aku sendiri. Masih belum di mahameru, tapi rasanya banyak yang aku pelajari.

Terimakasih kepada semua yang pernah tersenyum bersama walaupun aku sukar untuk melemparkan senyuman kembali. Termakasih.

Semester ini telah tamat. Moga ada keajaiban...

P/S : Gua memang bermasalah...Tapi yang masih bertahan,terimakasih