Wednesday, November 4, 2009

MENSTRUASI SEORANG LELAKI

Sedang matahari mula untuk tersenyum meraikan kedatangan musim bunga yang sengaja dirahsiakan,
Menstruasi seorang lelaki membuatkan hati kecilnya terguris...
Aku menstruasi,
Aku lelaki,
Aku berkecil hati...

Jadi, aku mohon maaf wahai duyung...

Nota Kaki Keluar Tandas : Menstruasi atau nama lainnya adalah datang bulan atau haid...Dan sekarang kondisi emosi gua kembali tak stabil...Apa, kalian fikir hanya kaum Hawa yang mengalami depresi di saat menstruasi? Lelaki pun ada datangnya bulan...

Gua tak mintak itu ini, cuma mahu katakan gua cuma anak kecil yang asik merengek tak berbunyi...Jadi, tahukan apa yang anak kecil mahukan...?

Gua rasa gua ni langsung tak berguna...Betul...

Musim peperiksaan akhir semester sekarang...Gua revisi, tak berhenti...Walaupun nasib macam membutuhburitkan gua, gua masih revisi...Sebabnya, dengan revisi sambil layan irama-irama gelap (dah layan Flight 666? Power babi!!!) buat aku lupa seketika dengan segala masalah...

Lagu-lagu Sedih Minggu ini : Carta teratas masih milik Volbeat dengan lagunya Radio Girl (err, Lagu ni gua buat ringtone untuk 'dia'...Sebab tu carta teratas...Hahahak!!!) tapi sedang dikejar hebat oleh Wolf dengan lagunya Genocide...Tangga ketiga carta dipegang oleh Helloween dengan lagunya I Want Out diikuti oleh Pure Hollocaust oleh Immortal...

Perght, macam mana Immortal boleh sesat daa...Minggu ni gua banyak layan heavy metal, tapi boleh pulak layan black sebelum tidur...