Thursday, October 14, 2010

SATU PEMBUNUHAN DI PARAS 666

i. MAAF (AKU TAK BISA MEMAKAI COLI MASA DEPANMU)

Di bawah neon bodoh yang langsung tak boleh bertutur apatah lagi menjadi saksi untuk menceritakan hal yang sebenar,
aku lihat segerombolan syaitan yang sedang menyanyi lagu-lagu tentang kebencian....

Otak aku yang sedang penuh dengan kareografi asap ganja yang lama atau kau yang sedang hanyut dibuai kokain dusta?

Seorang dari kaum Hawa yang sedang merengek mahukan penyepak...

(didedikasikan buat 'Wake-up-dream off-call")

ii. SERAYA DIA BERKATA

Aku perlukan satu lagi suntikan:

untuk terbangkan aku ke satu awan di mana akan tiada lagi manusia-manusia prejudis yang selalu bermain gitar tong sambil bermuka separa ketat...

(didedikasikan buat figura-figura kacak di sana)

iii. SATU PEMBUNUHAN DI PARAS 666

Berjalan kemana pun aku- aku kembali berjalan ke arahmu,
Berlari kemana pun aku- aku kembali berlari ke arahmu,
Terbang dan terbang dan terbang kemana pun aku- aku kembali terbang kepadamu...

Walaupun aku sedang terbaring mulut berdarah menunggu mati di paras 666,
demi kau aku tetap kembali tersenyum untukmu...

(didedikasikan buat 'Kuda Belang Geng Samun' dan Ms. Colour...Mana warna, gua nak melukis ni...hehehehe)

p/s: Aku manusia pelik?
terimakaseh...
Lagi gua suka lu
cakap macam tu...