Sunday, October 3, 2010

TISU SUDAH MATI

Yearght, kiranya dulu benar. Blog ini memang dipermisikan hanya untuk jari-jari sundal ini bersetubuh dengan minda bodoh separa sedar ini untuk memalitkan semua mani dan mazi juga darah dan nanah tentang nilai-nilai suci Hablumminnallah (hubungan antara manusia dan Yang Maha Segala) dan Hablumminnannas (hubungan sesama manusia). Tapi sekarang, Diaridosa sudah agak kepincangan, mungkin kerana acap kali diponggah akan anasir-anasir bobrok yang melata dalam minda gua.

Dulu, gua abadikan blog ini, gua dedikasikan blog ini, gua ekstrakkan blog ini untuk memalit memori bersama semua figura-figura yang pernah, ada dan masih bersama gua. Dan sekarang, gua akan kembali memalit sekuntum hina dunia. Intuisi gua cuma satu; walaupun gua bukan KAWAN yang baik, gua tidak bisa untuk jadi begitu, kekadang hilang, sibuk, dan segala macam yang buruk dan keji lagi, tapi sekali gua anggap lu KAWAN, sampai mampus pun lu tetap ada dalam hati hitam gua. Dan gua cuba untuk jadi yang terbaik.

Dan sekarang, di sini, di tempat baru yang bagi gua adalah neraka tingkat tinggi, di mana manusia-manusia meterealistik seronok bergebar tawa, gua ketemu teman- teman baru. Benar, sudah ada jarak, sudah ada jurang terutamanya berkenaan masa bagi gua untuk teman-teman rapat yang dari dulu bersama- warga Rumah Papan Gemereh, warga Rumah Batu X-Perling, juga teman-teman rapat yang lain. Maafkan gua, cuma masa dan beberapa lagi aral yang sedikit menggagu kita. Tapi lu semua tetap hidup dalam hati gua, cheers....!

Dan sekarang boleh dikatakan kesemua masa gua dihabiskan bersama dengan rakan-rakan sekelas gua. Dan alhamdullilah, kami sangat kuat bersama. Kredit untuk Cek Fiq (paling meriah minah ni...), Encek Akim (ni bestbuddy ni...), Encek Aizol (skandal gua hahahahak), Cek Farah (mainan utama gua untuk ketawa), Cek Emma (sipembangkang yang selalu marah-marah gua hahaha), Cek Caca (Sya, tapi gua samapai sekarang panggil Sya, Caca...), Cek Faz (si diam sunyum kuat), dan Cek Dell (dah pandai melawan gua ni hahahaha). Mereka inilah antara yang paling rapat dengan gua di sini.

Banyak saat indah bersama walaupun baru hanya beberapa bulan bersama. Nantilah, bila gua ada masa gua ceritakan perihal mereka masing-masing. Budak-budak ni kepala tak betul gak, hahahah!

Sebelum tu, gua dipanggil mereka dengan nama Acap @ Tok wan. Gua ni macam tokwan yang kena jaga cucu-cucu kata mereka, Tok Wan Rawk n Roll hahahah. Budak-budak ni cakap grup kitorang sebagai Kuda Belang hahahah..(Kuda Belang tu idea aku la hahahah...Aku ingat nak merapu, last last depa lagi merapu...hahahaha).


Dari Kiri: Fiq, Farah, Akim, Caca, Dell, Emma, Faz, dan Aizul.


Gua sudah agak pandai untuk TERSENYUM sekarang. Terima kasih cucu-cucu gua kerana bersama...

Dan gua selalu menempek kat Seksyen 8, lepak-lepak ngan Syafiq (tunang songsang gua hahaha) dan Gawat (ni pun bestbro ni...).

Hidup baru? mungkin...

Hee...

P/S: rasanya Tisu sudah mati...
Takpun, koma...