Sunday, September 28, 2008

TIADA CEMBURU ANTARA KITA


Manusia hanya mampu mengelamun bersama dosa semalam...Namun aku mengekstrak dosa semalam menjadi satu pemangkin untuk aku terbang...Phallie,individu yang paling setia mengumpan mimpi bersama aku dan hampir setiap minit, kami bersama...Kini, dia telah memilih jalan yang mulia untuk dilewati,mencari Yang Maha Segala dan sebagai SAHABAT, aku menghormati pilihannya dan menyokong tanpa was-was...Dia yang mengajar aku erti SAHABAT...

Angah, individu yang paling kelakar dan ceria antara kami berempat...Mengisi setiap ruang kami dengan lawak yang entah apa-apa...Dia juga satu-satunya yang masih mempunyai komitmen terhadap si kekasih,namun dia tetap mengutamakan mimpi yang tercipta antara kami...Dia juga masih belajar di IPT (lokasi terpaksa dirahsiakan...) demi menggengam satu kebanggaan..

Semangat memberontak dalam diri anak muda sentiasa menjadi nadi penggerak...Syammel, masa kami selalu dihabiskan dengan menghuru-harakan gig...Kami kini berjauhan kerana dia kini menyambung pengajiannya di salah sebuah IPTS (lokasi masih perlu dirahsiakan...) dan dia sedikit tertekan dengan hidup baru...Seperti biasa,perbualan kami kebanyakannya berkisar tentang musik, musik, dan musik...

p/s: Aku bersyukur dianugerahkan oleh Yang Maha Segala

tiga orang SAHABAT yang kuat bersama...