Saturday, September 27, 2008

DEWA YANG MENJERIT BISU

Aku dah sihat...Hari-hari ngeri dah berlalu ; hampir termuntah dalam kelas macro, setiap minit nak pitam terutamanya di bazaar, batuk yang asyik bertandang membawa ketidakselesaan, lutut lembik tak mampu menari, bercakap perlahan di telefon, dan blablalala...Aku dah sihat...Betul....Mimpi-mimpi indah dah tersipu; kapal terbang hijau kehabisan minyak, Puteri jadian kembali ke syurga buatan, masalah ketumbuhan berkurangan, seniman liar tertidur, irama hati si tuan guru pun dah layu...Tapi, aku tak 100% sihat lagi...Aku cuma sembuh seketika setelah kembali ke pangkuan KELUARGA (luv u guys,yearght so badly!), kembali 'membenci hidup' bersama SAHABAT(u too guys!wif my f**kin toes!!!hahahak!)...Aku tak putus mulut merokok sekarang (entah sial batara apa yang bertandang...),masih kurang berselera menjamah juadah berbuka, tak tidur malam asyik berlari di ruang maya (petanda awal insomnia, mungkin...), tapi betul aku masih boleh berlari...cuma mungkin tak selaju dulu...

p/s: Tapi, nyatanya aku masih 'tak betul' macam dulu...

(Pernah tengok Jackass? Macam tu lar aku dulu...)