Sunday, September 28, 2008

ILUSI...MIMPI...HALUSINASI...MATI

Bukan mencari publisiti murahan...Bukan memperdagangkan kematangan....Bukan membuka pekung di gelanggang...Cuma,gambar-gambar ini mengingatkan aku tentang seseorang dan anjakan paradigma si anak kecil ini...

Aku sangat suka berambut panjang, cuma....ARGHT!!!!Ada komitmen lain lagi...Ini saat sebelum rambut betul-betul panjang...

Di saloon, tersilap potong rambut...Sememeh dan berangin......Aku benci berambut pendek, tapi masih ada komitmen lain lagi, ARGHT... !!!!


Aku mula kenal erti KEKELUARGAAN, PERSAHABATAN, percintaan, tanggungjawab, pencarian ilmu dan segala-galanya sewaktu uniform putih tersarung dulu...Dan kini aku mula mengerti betapa pentingnya semua itu...Hidup baru yang penuh dengan kebobrokan ini, menyedarkan aku tentang nilai KEKELUARGAAN dan PERSAHABATAN melebihi segala-galanya...

p/s: Entry ni macam tak penting sangat pun...erm...