Monday, March 9, 2009

BUNUH SAJA AKU JIKA ITU MAUMU

Aku mula serius melukis sedari darjah tiga, itupun abah yang hantar aku kelas lukisan...
Hasilnya, aku boleh mengaplikasikan warna dan memanipulasikan persekitaran untuk dijadikan karya...
Maaf, hasil lukisan hanya pernah dipertontonkan untuk mak, abah, Pali, Angah, Syammen dan Aimi At*t*h sahaja...
Aku mula bermusik secara serius sewaktu berumur 14 tahun, gitar dan drums, metal itu raja!!!
Hasilnya, aku cipta lagu untuk band dan meriliskan demo juga tolong siapkan lagu untuk band kawan-kawan...
Walaupun tak enak, tapi terima kasih kepada bebudak kat kolej yang cakap, "Worght! Apsal band ko dah R.I.P...? Sedap dowh!!!"
Yearght, totally D.I.Y...
Aku mula menulis secara serius tatkala berumur 15 tahun, setelah terpengaruh dengan karya 'Ranjau Sepanjang Jalan' oleh Shahnon Ahmad dan '1515' karya Faisal Tehrani juga dorongan dari abah dan mak...
Hasilnya, aku dah beberapa kali riliskann cerpen dan puisi kepada khalayak, dan aku sedang mencari ruang yang lebih besar...

Terima kasih kepada bebudak kat sini yang baca secara percuma dan ada yang berkata, "Ni bukan ko yang tuliskan?"...
Aku mula bergaya sewaktu berumur 14 tahun, abang aku sebagai model...
Dari dulu, aku memakai bell-bottom ala-ala Cliff Burton ex-Metallica, kemeja ala-ala Angus Young AC/DC, rambut entah apa-apa kononnya Hide Matsumoto X-Japan...
Setiap sudut badan ini hingga ke nafas yang terlestari...
Dan banyak lagi anugerah dari Yang Maha Segala beri...
AKU SANGGUP HILANG SEMUA TAPI JANGAN HILANG KAMU!!!
JANGAN AMBIL KELUARGA DAN TIGA SAHABAT AKU!!!
BUNUH SAJA AKU!!!
**Macam tu mungkin aku cakap kalau ada penyamun letak pisau kat perut aku sambil bertanya dengan gaya samseng, "Lu pilih nyawa atau duet? Huh?!"... Hahak, sebab tu aku sekadar tulis aku sayang kalian sebab di dunia nyata, aku tak mungkin BERANI meluahkannya...Aku anak kecil...