Thursday, March 12, 2009

HADIAH UNTUK HARI INI!

Dari kiri : Aku (berdada pentagram...Pungkoq hang betoi!!!), Koyum (Rambut separa emo), Pulai (afro), Nuang (buncit), Jablon (botak, 'x' di kepala)
Lazimnya, setelah pos yang berformatkan berita dipalitkan, maksudnya aku dah malas untuk menulis mahupun memalitkan apa saja untuk beberapa hari, minggu,juga bulan mungkin...Tapi, mana mungkin aku tak larutkan sesuatu yang mengharukan aku dalam diari serba berdosa ini...Hadiah terbaik hari ini, lukisan yang disiapkan dengan menggunakan perisian Paint, oleh jengjengjeng.........Koyum a.k.a. pungkoq besaq!!! Lukisan di atas walaupun seakan keanak-anakan, tapi bagi aku yang kecil ini, ia tetap satu karya berintikan nilai-nilai estetika yang tersendiri...Lukisan tersebut baru saja dia siapkan di hadapan kami, budak bilik a.k.a. port...Banyak lagi ingin aku calitkan, tapi marghrib lar sekarang...Nanti aku kiaskan lagi...United We Stand, Divided We Fall!!!
p/s: Perght, dibandingkan dengan entry-entry lama,aku rasa
teknik menulis aku dah banyak berubah, semakin merosot dan teruk...Erght...