Tuesday, March 17, 2009

MATI PERCUMA DI MINDA

Sejak kebelakangan ini aku runsing sejenak tatkala terfikirkan kata-kata Jablon lalu...
Jujur, aku tak pernah beritahu sesiapa pun sesiapa yang aku suka, aku benci...
Jujur, aku tak berkongsi rahsia dengan teman-teman di sini...
Jujur, aku memang perahsia, juga egoistik...
Tapi.....
"Apahal ko ni, huh?!Kau jer yang lebih-lebih...Tapi, pernah die anggap kau macam apa yang kau anggap 'dia'...?" Jablon.
"Takpa lar...Aku dah besa dah benda macam ni...MayB, 'dia' meluat ngan aku..."aku.
"Haa, Tau pun...Tak payah ko nak harap-harap lagi..."Jablon.
"Erm...Hang nak makan dulu or nak balek?"aku
Natijahnya, Jablon tak tahu pun siapa 'dia' itu...
Tapi, ada pro dan kontra juga...
Aku mula sedar sekarang...
Aku adalah orang yang tewas...
p/s: Aku baru buat persembahan pentas (gua drummer...)
untuk jamuan Business Society tadi...
Dah lama aku tak bermusik...
Aku baru dua hari pulang dari berkhemah...
Dah lama aku tak berkhemah...