Saturday, March 28, 2009

TERSIKSANYA TANPA KUBUR

Gambar tiada kena-mengena dengan yang hidup mahupun yang telah mati.
Dua minggu berteman kegersangan, seminggu bernafas dengan kerakusan, tiga hari melepas rindu dendam...Tiada apa yang mahu di calitkan , cuma mahu memperingati saat aku ke KL baru-baru ini semata-mata mahu bersama SAHABAT dan menyaksikan keganasan band yang aku minati dari Indon, SIKSA KUBUR beraksi.Worght, hebat amat cowok tersebut!!!Saat bersama teman adalah yang terindah. Jangan sia-siakan rakan kalian malaupun mulut mereka berbau tungkek sekalipun. Err, aku pergi lepak, dari Segamat ke Seksyen 7 Shah Alam lalu ke KL tanpa kad ATM.Erht...Tapi, AKU BERJAYA JUGA TENGOK ANDRE (TERAJU GITAR SIKSA KUBUR)MENGHENTAM DOSA 10 INCI DI DEPAN AKU!!!
p/s: Amat larght rugi metalheads sekalian yang terlepas menyaksikan SIKSA KUBUR...
Tapi, kat Penang, hari yang sama, Vociferation Eternity main...Aduh...