Monday, June 14, 2010

LELAKI LARUT MALAM

Di saat susuk tubuh itu berpaling,
matanya suram anginnya suram jiwanya suram,
membiarkan pita rakaman itu berjalan walaupun malam berlalu kelam,
ditanya dia kepada kekelawar sesuatu yang terlepas,
ditanya dia kepada sang unggas sesuatu yang terlewat,
ditanya dia kepada semua nyawaan malam tentang hari-hari sebelum hari ini,
dan jawapannya sama:



"Lelaki larut malam tetap tidak akan faham...."



Nota Kaki Malam Nanti Tengok Bola: Dia cuba membutuhburitkan SESUATU, dia cuba memakiseranah SESUATU, dan dia cuba mencabulrogol SESUATU...Tapi, dia bukan itu MAHUNYA...(perght, ayat gua macam tengah tengok kemalangan jalanraya yang ngeri terburai otak-otak ja, kan...?hahahak!).World Cup kali ni tak ramai la kaki-kaki nak betting ngan gua...Adoi la...Kalau ada sesiapa nak betting ngan gua, jom la...Yang ada number fon gua, message ja, gua mesti on betting punya...

Keputusan peperiksaan akhir semester gua? Lu semua teka a : (A). Gua dekan dan result gua power gila anjeng!. (B). Ayuh kembali ke Segamat untuk menyambung semester tujuh!. (C). Gua lulus walaupun pointer macam celaka!. (D). Gua macam lu la!.

Klu: Kurangkan penggunaan gula, garam dan minyak dalam makanan...Tapi kalu lu tak mau teka, mampos lu la hahahak...!