Monday, June 7, 2010

TERCEMARLAH BINTANG ENAM

Bila mana manusia terusan bersengketa,
langit mencebik bumi mengejek,
yang disangka emas dunia adalah cirit neraka
dan yang disangka harum syurga adalah hancing kencing semata...

Kau bogelkan pahala dan tersenyum melihat persetubuhan hina,
setelah lelah dimasturbasi sinar nyawa...
Kau berjimak dengan dosa semasa masih dalam haid dusta,
dan kau terusan bersenggama dengan senyuman bongkak lagak dewa......

Dari tiga Samawi, satunya celaka,
Celaka yang menunggu masa,
diruntuhkan langit dan dibalikkan bumi,
ditenggelamkan lautan dan dibakar batu bawaan Ababil,
DIA ada dan DIA akan...

Maka tercemarnlah bintang enam...

Nota Kaki Berkasut Baru: Berdoalah semua agar terhancur rejim celaka itu...Kepada para sukarelawan, jika ditakdirkan MATI, mati kalian insyaALLAH jihad..Mati pahlawan...

Orght, gua tak beli kasut baru pun, cuma kasut lama yang mengalami pembaikpulihan hahahak...Still rawk what?!!!! Banyak baju baru, kan gua dah cakap gua dah gila bershoppin ni huhu...

Baru beli novel baru, 'Larung' karya hebat dari Ayu Utami, tapi belum lagi terbaca...Belum ada mood (gua klu baca novel atau cerpen memang gua terus hanyut...So, klu tadak mood tak best la tak hanyut nanti...).

Life? Perght, semakin gila babi! Dengan rambut kembang gua lagi, perght! Budak-budak ni pun dah gila sawan, makin sawan la gua hahahak... Tahniah untuk Encek Angah yang bakal mendapat kakak ipar dalam jangka masa terdekat ni...Tahniah, fucker!

Rumah gua juga mengalami pembaikpulihan, hampir 80%...Aiyo, lambat lagi nak siap...

Kepada kawan baek gua nun jauh disana si gemuk potpetpotpet Puan Aida, eyh, Cek Aida (perght, tadi berborak panjang di telefon dengan dia, memang dia tak bagi peluang gua cakap langsung...hahahak!), TAHNIAH! Lu bertunang nanti, serius gua sampai... Walaupun jauh, demi lu, gua belasah ja...!

Carta PanasFM Minggu Ini: Grinding Up The Dead (Bloodfreak), Pig Football (Pigsty), Rock N Roll (Kashmir Stone), Dressed To Kill (Malignant Tumour)...

p/s: Woi, Encek Syammen...mai la stuff sket!
Gua asyik layan Bloodfreak dan Kashmir Stone ja ni...
Cibai lu!