Sunday, June 27, 2010

SESUATU TENTANG ITU

Aku berbicara pada sesuatu,
aku menyuarakan pada sesuatu,
aku berkata pada sesuatu,
dan aku mengiyakan pada sesuatu...

Aku berbicara tentang sesuatu,
aku menyuarakan tentang sesuatu,
aku berkata tentang sesuatu,
dan aku menyatakan tentang sesuatu...

Namun,

Mata aku kerabunan,
telinga aku kepekakan,
mulut aku kebisuan,
dan tenaga aku kelesuan...

Kerana aku kehilangan SESUATU,
sesuatu tentang itu...

Nota Kaki Terpijak Sesuatu: Satu kehilangan tapi mungkin yang lagi satu tak... Ingat apa, macam yoga ka main connectin connection ni...?Haih...

Apa? Tak lah, dia ada ja... Tadi gua jalan-jalan ambil angin, dia ada ja depan tu, lepas tu ada kat tepi, lepas tu ada kat belakang...Entahlah, gua pun tak faham...

Carta PanasFM Minggu Ini: In Another Life (Behead The Tyrant), Mental Supremacy (Oerjgrinder), Straight Out Of Our Soul (Loudness), Hati Terikat Iblis (Ritual For Majesty)...